Cum comandam?
- Comanda Online
- Dupa ce alegeti produsul sau produsele dorite apasam butonul „Adauga in cos„. Produsele sunt adaugate automat in cosul dumneavoastra.
- Pentru a vedea ce produse ati selectat apasati butonul din dreapta sus al paginii „Cosul Meu„.
- Dupa ce ati selectat toate produsele dorite apasam butonul „Cosul Meu” dupa care apasam butonul „Finalizare Comanda„.
- Dupa apasarea butonului „Finalizare Comanda” sunteti directionat pe pagina de Facturare & Livrare. Aici completam datele de facturare si cele de livrare. Daca datele de livrare difera de cele de facturare bifam casuta „Livrare la o alta adresa” si completam spatiile necesare.
- Observatie: Atat in pagina „Cosul Meu” cat si in pagina de Checkout avem campul de Cupon unde se poate introduce un cupon pe care il detineti (Aceste cupoane pot fi pentru discount, livrare gratuita sau altele).
2. Comanda telefonica / whatsapp
- Pentru comanda telefonica puteti apela numarul de telefon +4 0744 68 18 52 sau sa trimiteti un mesaj pe whatsapp la acelasi numar cu produsele dorite.
Cum platim?
- Ramburs / Numerar la livrare
- Plata se face la livrarea produselor de catre curier incluzant taxele de livrare daca este cazul care apar pe factura.
2. Plata cu cardul
- Online pe site-ul Ronix.
- Platile se pot efectua online cu cardul personal sau de firma
- Nu se percep comisioane suplimentare
- Pentru finalizarea orcarei tranzactii trebuie furnizat:
- Codul cardului ( toate cifrele care se afla inscriptionate pe fata cardului)
- data de expirare;
- Codul CCV de pe spatele cardului (cele 3 cifre de securitate).
3. Ordin de plata
- Dupa plasarea comenzii clientul primeste un e-mail care cuprinde o factura proforma unde se regaseste contul IBAN si banca unde trebuie facut viramentul.
- Comanda este expediata dupa ce banii au fost virati si se regasesc pe extrasul nostru bancar.
Cum se livreaza?
Produsele comercializate de catre Ronix Romania sunt livrate prin curierat.
Toate produsele comercializate sunt noi.
Transportul este gratuit in toata Romania pentru comenzile de peste 400 lei in limita a 4kg, in raza de acoperire a firmelor de curierat.
Valoarea totala a costului de transport este afisata in cosul de cumparaturi inainte de plasarea comenzii.
Taxa de transport pentru produsele de mari dimensiuni este adaugata automat in cosul de cumparaturi.
Livrarea produselor se face pana in fata imobilului casa/bloc, iar clientul are obligatia de a se asigura ca, la data livrarii exista persoane desemnate pentru primirea produselor.
Cum facem retur?
Clientul are drept la retur 14 zile de la efectuarea comeznii si primirea produsului prin accesarea formularului de retur >> APASA AICI PENTRU FORMULAR <<
Clientul are obligatia de a achita returul.
Daca coletul a fost livrat gresit atunci costul returului cade in sarcina Vanzatorului.
In cazul in care clientul doreste schimbarea produsului, se face prima data retur la care se stabileste daca produsul are defectiuni, in cazul in care produsul este fara nici o problema/defectiune se trimite noul produs dorit la care clientul achita diferenta si costul de retur.
In cazul in care clientul doreste schimbarea produsului, iar dupa retur se stabilieste ca produsul are defectiuni provocate de client, valoarea stabilita de service pentru reparare si aducerea la o stare buna de vanzare este obligatia clientului si este adaugata la diferenta produsului nou cerut.